Sayfalar

1 Mayıs 2011 Pazar

Thor 3D

Şu anda ilk yazım olduğu için heyecanlıyım, kusura bakmayın. Öncelikle kendimi, ardından bugün izlediğim Thor filmini tanıtmak istiyorum.
Benim adım Su, kısaca da Su! 7. sınıfa giden ve SBS'yle boğuşan bir öğrenciyim. Arkadaşlarım arasında Sue veya Sushi olarak bilinirim. Sinema ve kitap delisiyimdir! Yüzerim, çizerim, yazarım, uyurum, piyano çalarım... Johnny Depp, Ellen Page, Julianne Moore, Natalie Portman, James Franco... sevdiğim oyuncular arasındadır. Zaman geçtikçe birbirimizi daha iyi tanıyacağımızı düşünüyorum.
Şimdi sıra filmde. Bildiğimiz gibi Thor da bir Marvel kahramanı. Aynı Spiderman, Fantastic Four gibi. Şu anda da beyazperdede karşımıza çıkıyor. Thor, (Chris Hemsworth) güçlü; fakat kendini beğenmiş bir savaşçıdır ve Asgard'ın kralı olmaya hazırlanıyordur. Kibiri yüzünden yanlış kararlar vererek babası Kral Odin (Anthony Hopkins) tarafından dünyaya sürgün edilir. O, yeni bir ortama ayak uydurmaya çalışırken güzel astrofizikçi Jane Foster (Natalie Portman) ile tanışır, ne var ki dünya tehlike altındadır. Barışı sağlayabilecek kişi de şüphesiz Thor'dur!
Filmin yönetmeni Sleuth (2007), The Magic Flute (2006), Hamlet (1996) gibi filmlerden de tanıdığımız Kenneth Branagh. Başrollerde Chris Hemsworth (A Perfect Getaway, Star Trek), Natalie Portman (Black Swan/Siyah Kuğu, Bağlanmak Yok/No Strings Attached), Tom Hiddleston (Midnight in Paris) ve usta oyuncu Anthony Hopkins (The Silence of the Lambs/Kuzuların Sessizliği, The Rite/Ayin) yer alıyor.
Thor, gerçek bir süper kahraman filmi olmuş diye düşünüyorum. Efektler, 3D olması bunu destekliyor tabii. Film, baştan sona kadar sizi o süper kahraman havasına sokmayı başarıyor ve birtakım ince esprilerle de yüzünüzde tebessüm oluşturuyor. Marvel yine yapmış yapacağını anlayacağınız... Chris Hemsworth, Thor için gerçekten uygun bir seçim olmuş diyebiliriz. Bu sene Oscar Akademi Ödülleri'nde "En İyi Kadın Oyuncu" ödülüne layık görülen Natalie Portman'ı bu filmde de izlemek gerçekten zevkliydi. Bu kızın fazlasıyla yeteneği var! :)
Genel olarak baktığımızda Thor, zevkli bir süper kahraman filmi. Stan Lee yapar da kötü mü olur hiç?! Marvel'ı seviyorum arkadaşlar ya! X-Men'i, Iron Man'i, Hulk'ı... Sabırsızlıkla X-Men First Class'ı ve Captain America'yı bekliyorum...
Not:Thor'un çekici Mjöllnir benim olacak!!!

2 yorum:

  1. Blog'unuz da pek güzel olmuş,,hadi bakalım yaşasın..Sevgili SU ; Hande teyzen içinde lütfen şöyle, aşk-dram-komedi yorumları bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler, ask-komedi-dram annemin dali, ben yine de elimden geleni yaparim. :)

    YanıtlaSil