Sayfalar

27 Mayıs 2011 Cuma

MEKSİKA FASULYELİ SALATA

Yeşim, Makbule, Aylin, Sema, Emine, Sibel
Bizim gruptan tariflere devam. Geçen gün Makbule’deydik. Bizim için hazırladığı masadaki tüm tarifleri vermek istiyorum size. Makbule kuyumcu masası da ince ince işlenmiş lezzetlerle doluydu. Yerken gastronomik bir doyum içindeydik. Hatta ertesi gün buluştuğumuzda Emine ben az yedim, bugün de Makbule’ye gidip devamını yiyelim dedi. Makbule bize nefis bir ıspanaklı kiş, Meksika fasulyeli salata, patates salatası( Makbule enfes yapar), közlenmiş biberden bir sos, börek yapmıştı. Bunları tek tek sizinle paylaşacağım. Ben kolay, lezzetli ve değişik tarifleri seviyorum. Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.
Malzemeler
1 küçük boy konserve Meksika fasulyesi,
1 kutu konserve mısır,
Dereotu, maydanoz, taze soğan,
Taze sarımsak (isteğe bağlı),
Tuz, limon, z.yağ
Tüm yeşillikler ince ince doğranır, fasulye ve mısır ilave edilir. Sosu tuz, limon, z.yağ ilave edilir. Acayip kolay ve lezzetli. Afiyet olsun…
Makbule, Aylin, Sibel

Makbule ve Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder