Sayfalar

4 Temmuz 2011 Pazartesi

YAZLIK-GÜLSE BİRSEL

                                   YAZLIK
Efendim, Avusturya’nın Viyana şehrinden sıcak sıcak yazmaktayım; ama Viyana buzz gibi. Yazarken yağmur damlalarının düşüşünü duyabiliyorum. İlk Viyana yazısı da bir kitap üzerine olsun diye düşündüm. Hazır yaz da geldi, şöyle bir arkamıza yaslanalım, elimize kitaplarımızı alalım değil mi? Diziler de bitti nasıl olsa. Cemile-Hürrem-Fatmagül üçlüsü tatildeler bu yaz.
Sözü fazla uzatmadan kitaba geçiyor, siz değerli okurlarımı kızdırmak istemiyorum. “Yazlık” adından da anlaşılacağı gibi yazın sıcağında içiniz bunaldığı zaman okuyabileceğiniz enfes bir kitap. Konusu ne diye sorduğunuzu duyar gibiyim, aslında konusu yok. Nasıl olur? Her kitabın bir konusu vardır öyle değil mi? Aslında birçok konusu var. Güncel yazıların birleşimi gibi düşünebilirsiniz. Her şeyden bahsedilmiş, öyle ki kitapta karşılaşabilecekleriniz: Zararlı bildiğimiz ama yararlı olanlar, Ugglar hakkında eleştiri, “tatilci” ile “yazlıkçı” arasındaki fark…
Kitabın yazarı “Gayet Ciddiyim”, “Yolculuk Nereye Hemşerim” gibi kitapların yazarı ve “Avrupa Yakası” adlı dizinin senaristliğini yapan Gülse Birsel. Bu kitabı okumamdaki en büyük etkendi, belirtmeden geçemeyeceğim.  Yazılarının her birinden ayrı bir tat alan biri olarak bu kitabında da aynı tadı aldım. En beğendiğim özelliği ise sanki okuyucuyla konuşuyor da biz onu dinliyoruz. Çok içten, samimi…
Kitabı “e-book” ile okuyunca da inanın aynı zevki alabilirsiniz, tek kötü yanı benim gibi kitap kurtlarının bayıldığı sayfa hışırtısının olmaması. Paha biçilemez!
Keyifli okumalar!
-Su Yılmaz-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder