Sayfalar

5 Haziran 2011 Pazar

YOGA GRUBU VE CEVİZLİ KEK

Kollarımı açmış, hayatın getirdiği olasılıkları kucaklıyorum…Yoga grubumuzdan Nurten hanımdan ikinci tarif cevizli kek. Nefis bir lezzet daha. Kanada’da yaşayan doktor arkadaşım Alper Mumcu her tariften sonra bana mesaj yazıyor, bu tarif de verilir mi? çok kolay diye. Benimle dalga geçiyor, yumurta yapmayı yazıyorum, makarna şöyle yapılır diye. Ben de diyorum ki bu hızlı yaşamda pratik ve lezzetli tarifler arıyor herkes. Ne var yani. Alper’cim bak bu cevizli keki dene, bana teşekkür mesajı atacaksın, oğlanlar bayılacak…
Malzemeler
3 yumurta,                                                                                
1 su bardağı toz şeker,
1 su bardağı süt,
1 su bardağı mısır özü yağı,
1 tatlı kaşığı tarçın,
Bol ceviz kırığı,
1 paket baking powder,
1 paket vanilya,
2,5 bardak un (un, vanilya, baking powder karıştırlır)
Yapılışı
Şeker ve yumurtalar 8-10 dak. çırpılır. Yavaş yavaş süt ve yağ ilave edilir. Daha sonra un karışımı, tarçın ve ceviz konulur, iyice karıştırılır. Önceden ısıtılan fırında 175 derecede 35 dak. civarında pişirilir.
Yoga Grubu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder