Sayfalar

1 Haziran 2011 Çarşamba

1 HAZİRAN...

Teyzem

Bugün anneciğimin doğum günü. Bizim evin olmazsa olmazları doğum günü kutlamaları. Küçüklüğümden beri evde herkes birbirini hatırlar ve hediye alır. Mutlaka mum üflenir, pasta yenilir. Anneme hediye almak bahanesi ve Antalya’nın yeni alışveriş merkezi Terracity’i açtık bugün Su’yla. Tabii o güzelim cadde anlayışlarından sonra bu alışveriş merkezleri kolayımıza gidiyor. Park yeri sorun değil, market, sinema, yemek hepsi pratik geliyor artık bizlere. Çoluk çocuk tıkılıyoruz bu mekanlara. Ama seviyoruz işte almayı satmayı… Sibel, Su ve ben turladık, açılışlara katıldık, yedik içtik ve keyifli bir gün geçirdik. Anlaşıldı artık yeni alışveriş merkezimiz belli oldu. Anneme okulunda öğrencileri ve arkadaşları sürpriz doğum günü partisi vermişler, biz de evde kutladık. İyi ki doğdun anneciğim, iyi ki bizim annemizsin. Bu günün acı bir tarafı var bizim aile için, dünyanın en iyi teyzesinin ölüm yıldönümü. Annem uzun süre onun arkasından mum üflemek istemedi, biz hep ısrar ettik. Aralarında sadece 2 yaş olduğu için ikiz gibi büyümüşler, birbirlerinin can yoldaşı olmuşlar. Biz bugün hiç konuşmadık bu konuyu ama herkesin gülümsemesi buruktu her 1 Haziran’da olduğu gibi. Sabahtan kalkıp ona dua okudum ve daima benim yanımda olduğunu hissettiğim için ona teşekkür ettim, benim canım teyzem. Bugün hala giyinme zevkimi, nezaket kurallarını, oturmayı-kalkmayı bilmemi ona borçluyum. Biliyorum ki o hep benim bir yerlerimde. Kimselere benzemeyen uzaylı teyzem benim, şimdi her dizayn bir şeyler gördüğümde onun yaratıcılığı gelir aklıma… Güzel, zarif, gizemli, entel teyzem benim, gözyaşları içinde yazıyorum bu yazıyı, seni ne çok sevmişim. Beni görüyorsan bir yerlerden kocaman göz atıyorum sana, kocaman gülüyorum sana, kocaman seviyorum seni… Senin istediğin gibi daima şıkıdım, bakımlı ve farklı olmaya çalışıyorum…Dile kolay on beş yıldır sensisiz… Başka bir evrende buluşmak üzere canım teyzecim…

Terracity Su ve ben


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder