Sayfalar

2 Eylül 2011 Cuma

Ben Seni Bin Kere Sevdim…


Doğduğunda
Kokunu sevdim
1 yaşında
Parmağını kırmızı kalemle çizip sana Aaa Su noldu buraya? diye mahsus sorduğumda Acıyoo diye numaradan ağlamaya başladığında,
2 yaşında
Oyuncağının müziğini duyunca ağladığında, Pokemon’a “Mokeman” dediğinde,
3 yaşında
“Ömrümde böyle bir şey görmedim” dediğinde,
4 yaşında
Arkadaşın arabaya “alaba” deyince “alaba değil ayaba” dediğinde,
5 yaşında
Yaramazlık yaptığında “annecim, annecim!” dedim diye bana küstüğünde,
6 yaşında
Baban sana kızıp bağırdığında “Baba, konuşarak her şeyi halledebiliriz” diyerek bize ilk dersini verdiğinde,
7 yaşında
“Anne, babam senin nereni beğenmiş?” diyerek babana olan aşkını belirttiğinde,
8 yaşında
Ben büyüyünce yönetmen olacağım deyip bütün filmlerin oyuncu ve yönetmenlerini ezberlediğinde,
9 yaşında
“Bir şey öğrenmek anahtarı bulmaktır, öğrendiklerini doğru değerlendirmek ise altın kapıyı açmaktır” dediğinde,
10 yaşında
Amerika’da kendime fondöten alırken fiyatını duyunca “Bu paraya ne kadar çok kitap alınır” dediğinde,
11 yaşında
Seninle tarihi olayları konuşurken “Tarihi böyle yorumlayamazsın” dediğinde,
12 yaşında 
İdeallerini, korkularını, kaygılarını, sevinçlerini, heyecanlarını, başarılarını anlattığın sohbetlerinde,
Ben Seni Bin Kere Sevdim…



Ben seni herkesin, her şeyin üstünde sevdim. Seni sen olduğun için sevdim. Sen benim eve dönüşlerimin heyecanı, yaşamımın anlamı oldun. Bana ben olmayı öğrettin. Seni bir kere değil binlerce kere sevdim canım kızım…

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SU  (AYLİN - SADIK)

1 yorum: