Sayfalar

19 Ocak 2012 Perşembe

YALAN DÜNYA

                                   YALAN DÜNYA
Bugünkü yazım, uzun zamandır beklediğim dizi Yalan Dünya hakkında. Avrupa Yakası’ndan sonra uzun bir süre ekranlarda görmediğimiz Gülse Birsel bomba gibi bir diziyle dönüyor.
Huzurlarınızda Kocabaş Ailesi!

            13 Ocak 2012’de başlayan dizide, İzmir’den İstanbul’a gelip, oynadığı bir dizide başrolde yer alan Deniz, kardeşi Bora ve arkadaşı Açılay Cihangir’de ev bulma arayışına girerler. Bu sırada Kocabaş Ailesi, yan dairelerini kiraya verirler. Bu fırsattan yararlanmak isterler; ama işleri o kadar kolay değildir.
            Kocabaş Ailesi’nde ise bir Rıza krizi yaşanmaktadır. Rıza, nişanlısı Nurhayat’tan ayrılmak istediğini söyler. Ne var ki kardeşi Gülistan, annesi Servet ve Nurhayat Rıza’nın yakasından düşmemeye kararlıdırlar. Rıza ise Deniz’e çoktan abayı yakmıştır bile.
Rıza, Nurhayat ve Deniz.

            Evin babası Selahattin ise eşi Gülistan’ı Tülay adlı bir kadınla aldatmaktadır. Tülay’a yan daireyi vereceğini söyler. Ta ki… Bizimkiler yana taşınana kadar.
            Evin en küçüğü Orçun (ve favori karakterim) depresif bir ergen ve bir keyif adamıdır. Duygu nedir bilmeyen bu çocuk, babası tarafından Reis adlı bir marangozun yanına çırak olarak gönderilir.
Reis'i Ömür Arpacı canlandırıyor.

            Bora’nın arkadaşı Emir’in de aralarına katılmasıyla eğlence başlar…
            Dizinin yönetmeni Jale Atabey Özberk. Başrollerde ise Gülse Birsel (Deniz), Beyazıt Öztürk (Rıza), Öner Erkan (Bora), Olgun Şimşek (Selahattin/Ahmet), Hasibe Eren (Gülistan), Sarp Apak (Emir), Nihal Yalçın (Açılay), Füsun Demirel (Servet), Ömür Arpacı (Reis), İrem Sak (Tülay), Gupse Özay (Nurhayat), Bartu Küçükçağlayan (Orçun) ve Altan Erkekli (Şehmuz) yer alıyor. Senaristliğini ise yine Gülse Birsel yapıyor. Müzikler ise Nil Karaibrahimgil'den...
Gökten dört elma düştü...

            Diziyi yaklaşık olarak iki haftadır bekliyordum ve aradığıma ulaştım desem yeridir. Oyunculuklar şahane, espriler zaten muhteşem. Sonunda dizimi buldum galiba. Bir insan bir dizide her saniye güler mi? Ben güldüm şahsen…
            Dizide şüphesiz favori karakterim Bartu Küçükçağlayan’ın canlandırdığı Orçun oldu. O yüz ifadesi nedir cidden. Buradan Bartu’ya sesleniyorum, artık seni görmek istemiyorum; çünkü her gördüğümde beni sırıtık bir insana çeviriyorsun. Ciddiyim. Hem de çok… Öpüşelim mi? ile bayağı güldüm bu arada.

            Gülse Birsel, Öner Erkan, Sarp Apak ve Nihal Yalçın tek kelimeyle harikalar. O dörtlüden kötü bir iş çıkmaz zaten. Hasibe Eren’i de Makbule rolünden sonra gördüğüme çok sevindim, oyunculuğu iyice gelişmiş. Ekrana çok yakışıyor.
(Saat yönünde) Gülse Birsel, Öner Erkan, Sarp Apak ve Nihal Yalçın.

            Beyaz da her zamanki gibi… Altan Erkekli ile Füsun Demirel’in ustalıklarını tartışamayacağım için yorum yapmam gereksiz sanırım.
            İlk bölümden diziye bağlandım dostlar. Tutmayın beni, Yalan Dünya’yı izlemem lazım!
Saygılar,
-Su Yılmaz-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder